onsdag 27 april 2016

Nytillskott & Pinchos

Wohoo vilken härlig dag!
Igår fick min vän Emma sin son, allt har gått bra och det ska bli spänannde att träffa den lille bebisen nu inom de närmsta dagarna :-)
Ett stort grattis till hela familjen!

Själv har jag spenderat de senaste timmarna tillsammans emd trevligt sällskap på en restaurang som heter Pinchos, det har nyss öppnat här i Karlstad så det var dags att prova nu. Och vi var supernöjda hela gänget, det var bra mat, kul koncept och helt okej priser. Pinchos serverar små tapasrätter som du beställer i en app, trodde att man kanske skulle känna sig oservad men jag tycker servicen var helt ok ändå. Det enda jag kan sakna på alla dessa tapas-restauranger som poppar upp är några fräschare alternativ, kanske några olika sallader eller kanske grilalde grönsaker.. Nu tycker jag allt är typ friterad eller dränkt i oljor tyvärr, så det blir svårt att hitta kalorisnåla alternativ.

Tjejgänget jag var där med var gamla kompisar till mig, och vi pratade och skrattade i munnen på varandra hela kvällen, sådär härligt som man bara kan ha med vänner man trivs riktigt bra ihop med, tack för ikväll tjejer :-)



Sötpotatis pommes, Plankstek, Chiligryta


Jag & Lisa


Sandra & Emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar