lördag 26 mars 2016

Glad påsk

Idag ska vi fira påsk hemma hos Mackans föräldrar, det ska bli supermysigt och massa god mat!
Dagen startade vi med en härlig promenad i solen följt av god frukost - bästa starten på dagen!

På tal om påsk..
Jag kommer aldrig glömma förra påsken när jag hade lovat mig själv fem bitar godis efter maten, men hade alldeles för svårt att välja godisar och det slutade med att jag bara åt tre :-)
Jag kände mig snygg och fick komplimanger för att jag var så duktig, mitt kaloriräknande hade pågått i ungefär två månader och jag var väldigt stolt över min prestation.
Jag hade dessutom gått extra många kilometer på morgonen och jag minns vad svårt det var att inte äta sig allt för mätt på svärmors goda mat.
I år ska jag ta igen för spilld mjölk ;-)

Här kommer en påskhälsning från Sune och mig..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar