söndag 14 februari 2016

Alla hjärtans dag!

Idag har min vän Annie varit här och myst med oss, eftersom vädret visade sig från sin bästa sida hjälpte hon oss att ta fina bilder i skogen. De blev verkligen sååå bra!
Sen drack vi kaffe och myste :-) Jag och Annie har känt varandra i typ 25 år och hon är därmed min äldsta vän som jag fortfarande umgås med. Tänk vad många olika relationer vi har haft genom åren och vad mycket vi har varit med om tillsammans. Hon är en av de finaste, snällaste som jag känner!

När Annie hade åkt så gjorde vi iordning trerätters här hemma, vi hade egentligen tänkt gå ut och äta men vi var mer sugna på en mysig middag hemma. Den galningen hade dessutom köpt en GHD-plattång till mig, blev SÅ glad!
Det är få relationer som jag tror på så mycket som på vår, vi är verkligen menade för varandra. Att vi ska få en bebis som är en del av oss båda känns som en riktig gåva <3

Här kommer några av de fina bilderna :-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar