onsdag 24 februari 2016

Föräldragrupp & efterlängtat besök

Jag mår toppen! Har väldigt ont i ryggen men mår ändå bra då jag försöker släppa på saker jag inte mår bra av och istället lägga energin på det som får mig att le..
Igår var vi på första föräldragruppsmötet och vi har haft sån tur! Det var en superhärlig grupp med både sociala tjejer och killar. Tror verkligen vi kommer ha svinkul ihop i framtiden :-)

Idag har Bea och Vissla varit här, Bea är en vän som jag träffade när de bodde grannar med oss. Hon flyttade från Karlstad i somras och då var jag rädd att vänskapen skulle rinna ut i sanden, men konstigt nog har den växt sig starkare sen dess. Hon var faktiskt en av de absolut första som fick veta om graviditeten, vi kan verkligen prata om allt och hon är en fantastisk vän.
Vissla är dessutom en av Sunes bästisar så när de kommer på besök är vi minst lika glada båda två :-)
Det enda som är tråkigt är att de bor 50 mil härifrån och troligtvis inte kommer flytta tillbaka till Karlstad än på ett par år.. Men som tur är har vi ju telefon :-)


Vissla och Sune



God middag - panerad rödspätta & potatismos



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar