måndag 8 februari 2016

Dag 365 - Ett år fyllt av överraskningar!

På ett år har jag gått från att vara sambofet och ledsen till en träningstokig och positiv tjej till GRAVID och världens lyckligaste! 😍 
Under året har jag förändrat synen på mig själv, jag har även förlovat mig, börjat motionera, gått ner 30 kg, blivit gravid, gått upp ett par igen, fått foglossning och blivit tvungen att ge upp träningen, varit uppgiven, pratat, blivit starkare, blivit gladare, mer harmonisk och helt enkelt lyckligare. 
Jag vågade förändra mitt liv när jag mådde som sämst, något jag inte trodde var möjligt. Tänk vad mycket vi kan påverka själva! Det är helt otroligt! ☺️

Till saken hör att om du inte trivs där du är i livet så måste du börja förändra någonting. Du kanske inte kan få ett nytt jobb/ny kärlek/god ekonomi/sund livsstil på en gång, men om man börjar dra i en liten tråd så står man plötsligt där och allt har fallit på plats! 
För ett år sedan kände jag att livet stod still och mådde verkligen urkasst, jag började fundera på vad jag kunde förändra som ingen annan kunde påverka. 
Ingen annan stoppade i mig chips, ingen annan var för lat för att få mig att promenera, bara jag!
Därför var valet lätt för mig. 
Och när jag väl hade bestämt mig var det inte ens svårt :-) 

Ett stort lycka till till alla er som är i början, mitten, slutet av er resa! Jag lovar att det är värt det! 💕
I höst kör vi igen! 

Februari 15 - September 15 - Februari 16 (gravid)

Lite bilder från året som gått.. :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar