söndag 10 april 2016

Årets första vårdag

Tjoohooo! Vilken fantastisk dag, nu är det äntligen vår! :-)

På förmiddagen plockade jag och min vän (och tillika granne) fram barnvagnarna och hade barnvagnstvätt här på gården. Så nu ska bara alla tygdelar tvättas och så ska den bäddas så är den redo för sommarens äventyr.
Sen kom en annan vän hit för att klippa mig och Mackan så också vi är redo för nya äventyr ;-)
Tänk att det skulle ta så många år att hitta någon som man kan lita på med håret och som alltid gör att man känner sig nöjd efteråt - toppen!

På eftermiddagen var det dags för den sista gravidyogan och jag går därifrån med mycket erfarenhet kring andning och är väldigt nöjd med kursen. När jag känner mig redo igen ska jag definitivt fortsätta med någon kurs i lugn yoga, för det är det jag tycker är viktigt med yoga.
Sinnesro och inre kraft <3
Längtar efter att träna - det kommer bli en kombination av löpning/powerwalks, styrketräning med hjälp av gruppass samt lugn träning - ex stabiliseringsövningar samt yoga. LÄNGTAR!!!

Efter yogan var det direkt hem för att tända grillen.. Årets första grill med vännerna stod på schemat, och det var SÅ gott! Mums!

Så ja, sköna vår - äntligen är du här :-)

Sune verkar repa sig ganska ok, men vi får inte glömma att han får massor med smärtstillande.. Det känns så himla tråkigt att bara gå korta, långsamma promenader med honom, känns som att man nästan straffar honom för han förstår ju inte riktigt varför vi helt plötsligt måste ha så tråkigt på dagarna :-(





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar