måndag 18 april 2016

Babyshower

Idag vaknar jag upp helt mållös.. Igår var en av de bästa dagarna i mitt liv - mina tjejer överraskade mig med en babyshower! 
Jag är ett kontrollfreak så hur de har lyckats lura mig och hålla det här hemligt, och hur Marcus har lyckats är ett mysterium för mig!

Dagen började som en helt vanlig söndag, och min lillebror Fredric hade handbollsmatch här i Karlstad så jag åkte för att titta på den vid typ tolv. Marcus var kvar hemma och städade (något han gillar att göra när han är ledig och jag åker hemifrån :-)
Jag hämtade upp honom typ vid ett eller så och så åkte vi til Bergvik (ett köpcenter) för att köpa bebisens bb-set samt kolla på systemkamera..
Lillebror Fredric hade en till match vid tjugo i tre så jag skyndade på Mackan lite så vi hann åka förbi och se den matchen också, vilket vi gjorde. 
På kvällen skulle vi hem till några kompisar så direkt efter matchen ville jag hem och vila då jag var trött i hela kroppen..

Kommer hem, öppnar dörren och Surprise! Där är ALLA mina närmsta vänner, jag kunde verkligen inte förstå det. Det var en sjuk känsla. 
Det var så konstigt eftersom Mackan hade ju inte lurat med mig någonting och ändå hade allt klaffat perfekt, vilket himla sammanträffande :-) Alltså, hur kunde han va så lugn? 

Hemma hade de gjort sååååååååå himla fint så jag dog nästan lite. Jag har ju blivit lite polarn&pyret-frälst så hela babyshowern gick i temat röd-/vitrandigt och allt var perfekt. Jättefina, egengjorda dekorationer, gott fika, fina presenter och det viktigaste av allt, allt verkade ha så himla trevligt tillsammans. Det gör mig helt gråtmild att alla verkade ha så kul. Mina älskade, fina vänner <3

Tack och återigen tack! Ni betyder ALLT för mig.

En rolig detalj var att de hade gjort en lek där de hade filmat Mackan när han fick svara på frågor om bl.a. graviditet, om mig och annat roligt, och så efter varje fråga så pausade de och så skulle jag gissa vad han svarade. Jättekul! 
Bildbomb


Anna, Vicky (Emelina), Emma, Lisa, Sussi, Jessica, Annie,
Hanna, Nicole, Bea & Annica (Junie)



Lycka <3


'






Videon med Mackan


Jag har bf 24/5 & Anna 19/5


Sitter här och tittar på allt fint till bebisen, herregud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar