torsdag 29 oktober 2015

Dag 263 - Utebliven träning & trevlig glöggkväll

Godmorgon alla kompisar!

Som jag har skrivit lite om förut så har jag fått väldigt ont i ryggen och i tisdags konstaterade mvc-läkaren att jag redan har drabbats av foglossning. Hon anser att jag kan fortsätta jobba och försöka leva så "normalt" som möjligt. Men ska jag vara ärlig så blir jag helt slut efter en jobbdag så jag orkar knappt gå med hunden. Träning känns såå långt bort och det känns jättejobbigt!
Jag har stor ångest för att den här graviditeten ska bidra till ett ohälsosamt leverne igen och att inte få träna gör att jag känner mig dålig..

Istället får jag försöka fortsätta fokusera på kosten, även om det också är svårt med tanke på att man inte är speciellt sugen på vissa saker när man mår illa, haha. Gnäll, gnäll :-)
Ska bli spännande att se hur kroppen blir under och efter graviditeten hur som helst!

Annars så mår jag bra, var hos Hanna igår på glöggkväll med tjejerna.. Innan alla kom så kom Anna och då berättade jag för henne att jag var gravid, och hon berättade samma sak! Wohoo, jag visste det! :-)
Det verkar skilja ungefär en vecka på oss, blir spännande att se sen vid KUB-testet vad vi får för datum. Kanske blir det två majbebisar?

Jag berättade även för de andra tjejerna och de blev naturligtvis superglada. Precis sån energi jag behövde den här veckan :-)


Än har det inte hänt så¨mycket iallafall,
även om jag känner mig pluffsig..


Mellis är gott :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar