lördag 5 december 2015

Dag 300 - Trehundra dagar!

Vilken resa! :-)
Jag kan inte förstå att det har gått 300 dagar sedan den där första dagen med viktklubb.. Jag känner mig som en helt annan människa och jag har gjort mer det här året än vad jag har gjort de senaste fem åren i mitt liv, det känns så fantastiskt! Med så enkla, små medel kan man förändra hela livet.
Det mäktigaste av allt är att jag gjorde det på egen vilja! Många som fått veta om mina resa senaste tiden frågar direkt om operation men när jag berättar att jag gått ner 30 kg på 7 månader med enbart egen vilja och tålamod är det ibland svårt att förstå.
Vi ska inte glömma att jag inte hade klarat den här resan utan alla mina fantastiska vänner och Mackan. Tack för allt stöd!❤️

År 2015 är verkligen början på resten av mitt liv.. Och det ska vi inte glömma att det var ju faktiskt därför jag startade den här resan..
Jag hade fastnat i ett tomt inre där jag kände att livet bara stod helt still medan "alla andra" traskade på med nya jobb, hus, barn.. Jag var väldigt olycklig och kände mig ensam med mina tankar.
Vi bestämde oss för att våren 2016 skulle vi börja försöka skaffa barn oavsett hur vår livssituation skulle se ut, men vi behövde aldrig försöka :-)

I februari förändrade jag verkligen hela vårt liv och sedan dess har allt bara fallit på plats. Vår bebis i magen känns på riktigt som en gåva från Gud, en gåva för allt det kämpande vi stått ut med senaste åren. En gåva till oss ❤️

Här följer lite härliga inspirationsbilder 
från de här 300 dagarna som gått :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar