torsdag 24 december 2015

Dag 319 - God Jul

Nu är julhelgen över för iår, det har varit väldigt mysigt med god mat och fint sällskap. Min bror Magnus som bor i Oslo har varit hemma och hälsat på så igår firade vi jul med min familj, och idag har vi varit hos Mackans familj.
Det var skönt att fira en högtid och få äta utan att räkna kalorier, kommer alltid minnas förra årets påsk och midsommar då varenda tugga noga valdes. 
Det enda jag saknade nu var förstås att kunna ta av alla goa ostar och så, men det är SÅ värt att vänta med.
Tänk nästa jul - då är vårt lilla mirakel här :-)

Imorse gick vi även ut med den glada nyheten och fick naturligtvis massa härlig respons. Känns Så kul! Ska även bli skönt att kunna vara mer öppen igen, gillar verkligen inte att bära på hemligheter..

Hoppas ni också haft en fin jul kära läsare, God jul på er!


Due in May


Sune ÄLSKAR paket


Min syskonskara



Jag & älskling under misteln

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar