söndag 1 maj 2016

1 maj

Och så kom den.. Månaden som vi har längtat efter sen den där härliga lördagen i september.. Nu kan allt hända!
Tiden har ju gått så fort hittills (vilket jag inte trodde den skulle göra!) så nu när väl maj är här kommer säkert varje dag känns som ett myrsteg. Men jag ska försöka fortsätta leva på som vanligt och så kommer hon när hon kommer.
Längtar!

Jag har alltid älskat våren och just maj är alltid en fantastisk månad men i år kommer den ju förstås bli extra speciell. Att jag får dela det här med min stora kärlek i livet känns underbart och jag är väldigt lyckligt lottad som hittat en sån fin prins/sambo/pappa. Ibland väller känslorna över och jag vet inte hur jag ska få honom att förstå hur mycket jag älskar honom, men det är MYCKET! <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar