måndag 16 maj 2016

Offentlig?

Den där konstiga känslan av att vara någon slags offentlig person..
Igår fick jag meddelande från en tjejkompis att hon hade sett mig i en tidning, jag blev lite paff. Vilken tidning? Vilket sammanhang?
Nu visade det sig bara vara en liten del i en artikel om hur vi visar upp oss i sociala medier. Jag måste dock säga att vinklingen på mig kändes helt ok och jag blev lite stolt. Någon därute i medievärlden tycker alltså att min profil på instagram (@seemlans) är tillräckligt inspirerande och bra för att få en del av en artikel. Kul!

För ett år sedan hade jag aldrig kunnat drömma om det här.. Allt har gått så fort.. Tänk att på ett år har jag varit med i flera artiklar, på blondinbellas blogg, på andras instagram och nu det här, och inte minst så har jag ju vunnit tillbaka mig själv! Och min hälsa. Och blivit gravid.
Herregud, jag förstår nog inte riktigt vilken snurra jag är i just nu - ska bli sjukt häftigt att se tillbaka på det här om 10 år :-)

Vill återigen rikta ett stort tack till er, alla ni därute som följer mig, kommenterar, gillar och peppar mig. Det ska bli såå kul att snart igen få lägga upp massa goa recept, roliga träningsövningar och andra vardagliga ting. Och förstås att dra igång Seemlans utmaning igen! Kommer i sommar..
Kanske det är något speciellt ni vill få med i bloggen eller någon utmaning ni skulle vilja ställas inför? Tveka inte att kommentera här eller någon annanstans, eller varför inte dra iväg ett mejl till mig? Ni når mig på emeliejohanssonh@gmail.com

Artikeln jag skrivit om hittar ni i senaste numret av Allas..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar