söndag 22 februari 2015

Dag 14 - Möjligheten att äta allt

Nu har det gått två veckor och jag "fuskar" lite titt som tätt. För mig är det så otroligt mycket värt att snåla in på kalorierna på dagen för att kunna unna mig lite chips. De vägs förstås och räknas med i det dagliga intaget, och jag njuter av varenda litet chips :-)

Igår avslutade jag en sexdagars arbetsvecka med ett långt arbetspass med två kalorisnåla matlådor (lax & broccoli samt kycklingsallad), detta gjorde att jag hade över 600 kalorier kvar när jag kom hem på kvällen. Yes! Det delades upp på 50 g lantchips och 50 g Skittles.
Kände mig lite nervös inför dagens invägning (brukar väga mig både söndag och måndag) men hör och häpna! Jag har tappat 2,2 kg den här veckan!! Så på 14 dagar har jag nu gått ner 4,2 kg! Jag fullkomligt älskar viktklubb, det passar mig SÅ bra :-)

Dagens fråga: vad åt du för lördagsmat? 

Ha en skön söndag! 
Kram Seemlan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar