torsdag 26 februari 2015

Dag 18 - Panik! Ringen är för stor :-(

Jag och min sambo förlovade oss på alla hjärtans dag och beställde ringar förra tisdagen.. Min ring satt perfekt och vi skickade iväg för gravyr. Idag fick vi äntligen hämta ut ringarna men nu är min för stor! 
Det är så klart blandade känslor att min förlovningsring är för stor.. Kul att fingrarna blivit mindre men tråkigt att inte ens kunna ha ringen en dag.. 

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, ska jag be dem förminska den? Kostar det pengar? Ska jag vänta med att förminska den eftersom planen är att minska ytterligare 20 kg? 
Har nån något tips jag kan göra "så länge" om jag väntar? Jag vill ju verkligen ha ringen på mig NU! Har googlat lite och hittat tips om tex silikon, plåster mm men hittar inget konkret tillvägagångssätt, men tänkte att här inne lär det väl finnas hur många som helst med samma problem?

Hjääälp mig kära vk-vänner :-)
Dagens fråga: har du något tips?

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar