måndag 25 maj 2015

Dag 106 - Största minuset sen första veckan!

Alltså.. Jag vet inte vad som har hänt den här veckan! 
Men kanske en blandning av godisstopp, ökad löpträning samt mens förra veckan gjorde så att vågen fullkomligt ramlade neråt. Värsta Biggest Loser-siffran!
Minus hela 2,3 kg sedan i tisdags! I procent blir det - 2,5 % och är min STÖRSTA viktnedgång i procent ever!




Så med andra ord stannade vågen idag på 89,2 kg!!
Jag har inte sett en 8 på nästan fem år.. Känns helt surrealistiskt, galet, sjukt, hisnande, ja jag vet inte riktigt hur det känns faktiskt. Men jag sitter iallafall här med ett stort leende på läpparna :-)

Jag tror att det här minuset behövdes om jag ska klara mig banan den här veckan. Har blivit dyngförkyld så jag måste vila från löpningen ett par dagar samt inte gå en mil i sträck. Känns piss, men jag vet att jag blir frisk snabbare om jag faktiskt låter kroppen få vila! Max 2,5 km har jag lovat mig själv idag så det tänkte jag gå ut och gå nu. Sen ska jag bara jobba 12-18 idag så det ska jag klara. Får helt enkelt hålla nere intaget lite mer under ett par dagar och hoppas jag kan springa igen till helgen.

Nu ska jag dricka upp mitt varma ingefärs-, citron-, honungsvatten och sen få lite frisk luft. 
Hoppas ni andra är friska och att vågen varit snäll mot er :-)

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar