onsdag 3 juni 2015

Dag 115 - Tjejen på bilden är jag!

Jag har svårt att förstå att det där är jag! Hur kunde jag förändra mitt liv så snabbt?
Från att vara en soffpotatis av den värsta sorten som varje dag åt godis eller chips samt snabbmat till att ha blivit tjejen som springer 5 km i sträck, har löst gymkort samt äter en jävla massa ägg och kvarg.. En sån stor förändring på inte ens fyra månader! 
Jag trodde inte det var möjligt. 


Min dröm har varit att få starta dagen med lätt frukost följt av ett gympass och sen dricka en proteinshake. Jag har följt så många nu som lever så och varit så väldigt avundsjuk!
Idag är jag den tjejen! 
Tjejen på bilden är jag! :-)

Jag vill bli en ännu bättre löpare och mer tränad så jag har planerat lite inför sommaren..
Min tanke på träningsupplägg ser nu ut såhär.. 
2 löppass i veckan (4-6 km), 2 tyngdpass på gymmet, 1-2 långpromenader (ca 1 mil) samt om tid och ork finnes så får jag prova något roligt pass en gång i veckan. 
1 vilodag per vecka till att börja med och då är det aktiv vila (har hund så minst 2,5 km skogspromenad blir det). 
Är så jäkla laddad!! Ska bli coolt att se hur kroppen reagerar :-)

Kör hårt alla därute! 
Du kan!

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar