söndag 21 juni 2015

Dag 133 - Midsommarfirande utan att skämmas

Jag är så otroligt stolt över min midsommarhelg! Tack vare ett starkt psyke och motionskalorier har jag klarat mig bra :-)
På självaste midsommarafton åt jag både smörgåstårta (eftersom det är jag som gör smörgåstårtan varje år så hade gjort en egen bit med mindre kalorier i till mig själv, perfekt!), jordgubbstårta (mest maräng och jordgubbar) samt svärmors goda middag på kvällen. Allt inom ramarna men det var nog tur att jag tog den där 5 km löpningen på midsommarmorgonen ;-)

Igår jobbade jag och var själv hemma så det blev vanlig matlåda samt rester som svärmor skickade med från kvällen innan. Motion i form av 2,5 jättesnabb promenad i terräng samt tuff städning av altan samt inomhus på eftermiddagen.
Idag blir det lite mer kalorier igen då vi firar min och en grannes födelsedag lite lätt med smörgåstårta (gjorde en egen bit idag också) samt grannens goda jordgubbstårta!
Har laddat ordentligt med 5 km promenad imorse samt 1 timme tuff styrketräning med hög puls. Har även hållit ett lågt intag under dagen så det finns massa kalorier att fylla magen med i eftermiddag :-)


Hoppad ni andra också kan vara nöjda med ert firande och annars har ni ju hela sommaren på er att fixa till er unnarhelg ;-)
Ha en trevlig sommar alla härliga vk-are! 
Imorgon startar Biggest Loser sommarutmaningen, det finns fortfarande några få platser kvar för den som är sugen.

På den här bilden känner jag mig SÅ smal och fin, blir otroligt glad när jag ser den! 
Är det där verkligen jag??

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar