måndag 15 juni 2015

Dag 127 - Att aldrig nöja sig trots framgång..

Hej på er glada!
Äntligen måndag igen och bevis för hur man har skött sig i veckan, vågen visade fint minus så jag får vara stolt tycker jag :-)
- 1,2 kg från förra veckan och jag väger därmed 86,7 kg. Jag tycker det känns som en ganska normal vikt och nu känns resten som en härlig trappa neråt.


I helgen har jag rensat garderoben och klädsäckar här hemma. Lång historia kort så har jag arbetat i klädbutik tidigare och alltid haft ett genuint intresse för kläder så det har blivit en HEL DEL kläder genom åren och eftersom jag gick upp 25-30 kg för fem år sen så har dessa kläder nu fått ligga och väntat i sopsäckar.. Sammanlagt en hel säck med kläder som fortfarande har lappen kvar till och med, haha!
Men så i helgen så tog jag tag i detta kaos och har provat mig fram i djungeln.. Döm om min förvåning när jag kom i mina absoluta favoritjeans EVER! Helt sjuk känsla :-)
Så nu är min garderob uppfylld med alla mina fina sommarkläder, åh, blir så lycklig bara av att öppna garderoben :-))

Detta i samband med de fina siffrorna på vågen börjar ge mig en behaglig men skrämmande känsla..
Jag börjar känna mig nöjd!
Men fan, jag får ju inte nöja mig nu redan! Har en hel del kvar att göra ju!

Så.
Jag måste inse att jag får vara nöjd och glad men jag får inte nöja mig och börja ge efter.
Har kommit till den delen i viktresan när huvudet verkligen måste vara på banan för att kroppen ska fortsätta utvecklas åt rätt håll.
Fokus nu närmsta tiden blir styrketräning, jobb och energi från solen. 
Och förstås.. Att inte nöja mig! :-)

Ha en härlig vecka kompisar!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar