söndag 26 april 2015

Dag 77 - Couchto5k pass 7/27

Japp, körde ett av nästa veckas pass idag istället. Kommer nämligen jobba långa dagar till veckan så var lite orolig att jag inte skulle palla tre löppass och tre långpromenader så tjuvstartade veckan lite ;-) 
Hur som helst, idag ökades längden på intervallerna och jag ökade även denna gång mer än vad programmet säger så mina intervaller blev såhär:
Uppvärmning gå 5 min, jogg 3 min, gå 1,5 min, jogg 1,5 min, gå 1,5 min, jogg 3 min, gå 1,5 min, jogg 2 min, gå 2 min, jogg 2,5 min (sista biten). Sammanlagt blev det 3,7 km på 29 min, känner mig nöjd! Det var pisstungt idag men jag gjorde det!! 





Ja, ni ser ju även bilden hör ovanför att lite har ju hänt dessa elva veckor på vk.. Det har verkligen varit en livsförändring för mig, vilket jag även hoppas att Couch25k kommer vara! 

Tack vare att jag varit så duktig med löpningen så unnade jag mig idag nya Asics löparskor och ett Craft-löparset. Längtar tills det får invigas! :-)

Kör hårt alla där ute! Och lycka till på invägningen imorgon!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar