tisdag 7 juli 2015

Dag 149 - Normalt midjemått!

Imorse sa Viktklubb åt mig att mäta midjan, det brukar jag i och för sig göra varje vecka ändå men blir extra laddad när det ska loggas.. De sista veckorna har jag legat på linjen för vad som är hälsosamt (80-88 cm är ohälsosamt, 88-> är det som kallas Bukfetma). Jag startade på 101 cm i februari och idag mätte jag 79 cm!!!
Jag är äntligen hälsosam i kroppen, WOHOOO!

Att knäcka 100kg-gränsen var en absurd känsla, det här är lite liknande fast annorlunda..
Man känner sig liksom mer som "en i gänget", normal liksom. Min kropp är normal! 
Mitt BMI är idag 26,7 så snart är jag normal på riktigt :-)

Jag har även mätt buken som dag 1 var 124 cm där magen är som tjockast. Idag mätte jag 99 cm! Helt galet.
Lycka! :-)




Kommer en sammanställning av minskade cm över hela kroppen samt viktminskning och en ny före- och efterbild imorgon på Dag 150 :-)

För övrigt den här veckan så har jag haft ägglossning och sist jag hade det ökade jag faktiskt 4 hg men den här veckan klarade jag mig trots en del fusk. Gick istället ner 4 hg så det får vara klart godkänt.

Hoppas ni andra har en fin sommar och passar på att njuta lite också emellan varven :-)
Stort lycka till till just din viktnedgång! 
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar