fredag 31 juli 2015

Dag 173 - Samtalet många drömmer om..

Äntligen semester! 
Ett tag trodde jag nästan inte att den här dagen skulle komma, men nu är den äntligen här.
Och inte nog med det..

Idag fick jag samtalet de flesta drömmer om att någon gång få.. :-)
Mackan (min sambo) ringer..
M: "Hej älskling!"
Jag: "Heej!"
M: "Du, är ditt pass giltigt?"
Jag: "Ja, vad funderar du på?"
M: "Vad bra! För jag har bokat en resa åt oss!"
Wohoo :-)

Vi åker den 12e aug en vecka till Turkiet. Ja, vi har varit i kontakt med både resebolag och annan information kring läget i Turkiet, och dit vi ska är inte mer riskabelt än vilket annat land i Europa som helst. Självklart blir man lite nojig men nu ska jag försöka släppa tankarna på vad som "kan hända" och istället bara njuta av det här. 

Min älskade älskling överraskade mig verkligen och jag känner mig SÅ bortskämd! :-)
32 grader och sol - here we come!

Hoppas ni får lite sol ni också härliga kämpare :-)
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar