fredag 10 juli 2015

Dag 152 - Kanske nästa period blir min sista?

Nu har det snart gått 22 veckor för mig här på VK och jag har kontinuerligt kört det genom fem-veckorsperioder (förutom första två veckorna när jag inte visste att man skulle göra så). 
Anyway, jag har gått ner mer än 5 kg varje fem-veckorsperiod och fått mitt "Grattis, du har klarat ett viktdelmål!" varje gång. Otroligt skönt!! 

Imorse när jag vägde mig landade jag på 82,9 kg och om dagens fuskvägning håller sig till måndag när det är dags för omstart så blir det kanske min sista. För isåfall sätts ju det delmålet till 77,9 kg och mitt stora mål med viktresan är 78 kg. 
Det känns helt sjukt, absurdt och overkligt att det skulle kunna bli mitt sista delmål! 

Jag känner mig inte alls färdig. 
Långt ifrån!
Jag tror till exempel att jag kommer behöva ha kvar den här sidan för fortsatt inspiration.
Jag tror även det kan vara nyttigt att köra en strikt vecka lite då och då för att inte glömma hur en kalori ser ut ;-)
Jag tror också att jag i slutet av året kommer väga mindre än 78 kg för jag har insett nu att jag vill så mycket mer med min kropp än bara bli "normal". 
Även om jag fortfarande längtar efter mitt stora mål så vill jag satsa vidare.

Jag vill arbeta med hälsa. Jag vill träna mer, löpa mer och kunna mer!
Om någon här inne känner någon som vill ha mig för något projekt inom hälsa/livsstil/kost så kontakta mig gärna. Jag bor i Karlstad och väldigt intresserad av att inspirera människor :-)
Ni når mig antingen här eller på emeliejohanssonh@gmail.com
Tack på förhand :-)

Ha en bra vecka!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar