torsdag 30 juli 2015

Dag 172 - Kontaktad av Blondinbella

Hej på er alla fina!
Jag måste berätta vad som hände häromdagen..

I söndags när jag kom hem från jobbet så gick jag in på instagram. Jag hade plötsligt fått typ 15 nya följare, 50 gilla-markeringar och 15-20 kommentarer. Jag misstänkte förstås att mitt konto hade blivit hackat, för något skumt var det ju. Gick iallafall in under aviseringarna för att se vad som hänt. Och då ser jag! 
"blondinbella gillar ditt foto"
"blondinbella har kommenterat på ditt foto"

What!?
Alltså, Blondinbella är den största bloggaren i Sverige och den enda bloggen som jag har läst kontinuerligt under alla år (säkert 8-9 år). Jag tycker hon är en grym entreprenör och inspirationskälla där jag hittar mycket styrka i vardagen. Bland annat så har Isabella en hudvårdsföretag som säljer en jättebra ansiktsserie. Jag har länge haft problem med mina kinder och bestämde mig för att prova den serien. 
På tre veckor hade hela min hy blivit annorlunda (se bild), och detta ville då Bella skriva om i sin blogg. Vilken hon självklart fick :-)
Så i söndagskväll lade hon upp den där bilden på mig och skrev lite om det. 
Ni kan läsa inlägget här om ni vill http://blondinbella.se/2015/07/fore-efter/



Det kändes faktiskt jäkligt stort och jag blev såå glad över den här händelsen! :-)
Den gav mig så mycket positiv energi!

Ha en bra dag alla fina där ute!
Kämpa på!
Kram Seemlan

PS. För er som är intresserade så heter märket LCC och kan köpas på Nordicfeel eller Apoteket. Och nej, jag är absolut inte sponsrad men vet hur jobbigt det kan vara att se ut som en tonåring i ansiktet i vuxen ålder och vill hjälpa de jag kan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar