onsdag 1 juli 2015

Dag 143 - Dagen när magen fick träffa solen

För första gången sen 2010 har min mage idag fått se solljus. 
Nej, jag är inte superstolt över den. 
Ja, den har bristningar. 
Men jag gjorde det! 
Jag ska försöka att inte bry mig så mycket i år vad alla andra tycker, och ska jag vara ärlig så tror jag att "alla andra" mest tänker på sina egna magar och gäddhäng så de kommer inte att ha tid att tänka på mina bristningar eller hängande mage ändå :-)
Min sambo älskade min kropp för 24 kg sen så han lär väl älska den minst lika mycket nu med tänker jag..
Så varför ska då inte jag älska den?




Ok, vi gör en deal.. Vi bestämmer oss idag för att älska våra kroppar och låta de få se solen den här sommaren! 
Deal or no deal?
Du bestämmer, bara du är glad så är jag glad :-)

Ha en härlig sommar!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar