lördag 1 augusti 2015

Dag 174 - Äntligen semester!

Åh, det känns så himla skönt. Jag älskar verkligen mitt jobb men att få tre veckor tillsammans med min sambo känns så himla skönt.
Det jag har längtar mest efter med semestern är all träning! Det ska bli såå skönt att känna att jag hinner och orkar träna mer. Jag har ett väldigt fysiskt jobb så efter 8-10 timmars pass finns inte riktigt spänsten kvar i kroppen för att orka springa bra.. Men nu så!
Idag startade jag med 6 km promenad och ska städa, greja och packa varvat med att dricka kaffe, njuta i solen och bara vara hela dagen. 

Imorgon åker vi till Sälen i en vecka, det är jag, min sambo, hans två döttrar (9 & 11 år) samt vår hund, med oss har vi våra bästa vänner och deras två döttrar (1 & 5 år) samt deras hund. Vi ska bo i en varsin stuga bredvid varandra i Lindvallen, dagarna kommer bestå av lek och bus, vandring, hundbus, Äventyrsbad, löpning, grillning, kräftskiva, bastubad, Trollskogen, och massa massa mys! 
Gissa om jag längtar?? :-)

Vi kommer hem nästa söndag och på onsdagen åker bara jag och min sambo till Turkiet. Där blir det värme, slappa, sola, träna, bada, äta god mat, promenera, shoppa och återigen massa massa mys! Helt galet vad skönt det kommer bli! :-)

Så, hoppas ni alla också haft/har/får en skönt semester! 
Jag är verkligen nöjd med våra planer den här sommaren :-)
Ta hand om er!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar