fredag 28 augusti 2015

Dag 201 - Överväldigad!

Jag måste börja med att säga Wow! Vilken härlig respons jag fick från er igår, jag är helt överväldigad. Tack snälla ni!
Det var som sagt väldigt läskigt att visa mina innersta tankar för alla er, men om jag ska kunna fortsätta inspirera (som är min dröm) så var det nödvändigt. Det är ju samtidigt också väldigt kul att blogga och det ska bli kul att fortsätta ha kontakt med er i det här forumet.

Idag vaknade jag med lite ont i halsen och en helt galen träningsvärk i benen (kettlebell i onsdags och styrka igår). Tog en lugn morgonpromenad med hunden för att få igång blodcirkulationen och känna av halsen ordentligt, det kändes bättre efter några vakna timmar. Smet iväg till gymmet för ett dubbelpass: pulsgång samt mage/rygg. Bra pass! :-) 
Men kände redan i bilen på väg hem att huvudet var tyngre än innan och sen dess har jag tyvärr blivit sämre under dagen. Vi har även varit iväg och storhandlat men annars har jag vilat. Och nu ligger jag här och bara känner hur febern sköljer över mig, attans! 
Det får bli vila resten av dagen och hoppas att det räcker för att bli frisk :-)



Hoppas allt är bra med er och att ni ha en trevlig fredag! 
Kram Seemlan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar