söndag 23 augusti 2015

Dag 196 - Tappade kontrollen..

Alltså igår.. Jag hade bestämt mig för att eftersom semestern hade gått så bra viktmässigt och att jag hade varit så duktig så skulle jag få "släppa allt" och äta precis vad jag ville. Det blev nästan motsatt effekt, jag åt saker jag inte ens ville bara för att jag skulle passa på. Vågar inte ens tänka hur många kalorier jag drog i mig igår. Glass, ost&skinkpaj, massa godis. 

Jäkla mens alltså som lurar mig såhär. Jag vet att jag kan bestämma över mensen (har ju haft ett par stycken de här månaderna;-). Men den här gången föll jag för suget.
Direkt jag vaknade idag gick jag iallafall upp och hällde ut allt godis i soppåsen. Nu är det stopp!
5 veckor utan godis blir det nu. Måste vänja av mig. 
Någon som vill vara med? 
Jag kommer iallafall behöva pepp så ni kommer få höra en hel del gnäll dessa veckor ;-) haha

Hoppas ni andra skött er bättre i helgen!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar