lördag 29 augusti 2015

Dag 202 del 2 - Diet?

Har länge grunnat på om jag ska prova att dieta lite ett tag. Efter gårdagens snedsteg ser jag det som en ypperlig tillfällighet att prova diet nu. Både för att rensa kropp och sinne!

Jag har fått jättebra information från vänner som dietar och så har jag utgått från mina egna behov. Jag vill att det ska vara fräscht och GOTT. Jag älskar bland annat grönsaker och kvarg. Så, såhär ser min dietplan ut:


Tanken är att prova två strikta veckor för att känna av. Sen får vi se hur jag och kroppen mår. 
Spännande! :-)

Idag har jag inte orkat gjort många knop men äta bör man så jag startade redan idag. Såhär kan ex tre måltider se ut (+ grönsaker): 



Antingen kommer jag köra sju eller sex dagar i veckan, jag får se hur det känns om några dagar :-)
Kom gärna med tips och idéer eller frågor!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar