onsdag 5 augusti 2015

Dag 178 - Sociala medier är så coolt!

Hej på er alla kämpare!
Just nu befinner jag mig på Experium i Sälen och tar en vilopaus medans resten av familjen badar och leker. Jag hämtade upp mobilen för att kunna ta lite bilder och fastnade här eftersom bebisen i sällskapet somnade och jag erbjöd mig att vakta så alla andra kunde fortsätta badandet. Jag hade nämligen fått en hel del mejl och andra förfrågningar som behövde besvaras.. 
Kände att jag behövde skriva av mig lite här samtidigt :-)

Jag är så himla imponerad av sociala mediers genomslagskraft! Det har gett mig många roliga förfrågningar och minnen de senaste veckorna.
Utan att gå in på detaljer så kan jag ändå nämna några.. Det är nämligen inte bara min viktresa som har uppmärksammats utan även min hy, konstigt va? 
Jag lade upp en bild på instagram (@seemlans) för några veckor sedan efter att ha använt LCCs ansiktsserie i tre veckor och det ledde till flertal förfrågningar..
Ni som följer mig har säker redan läst om min visit på Blondinbellas blogg.. Men nu har även LöwengripCare&Colors marknadsavdelning kontaktat mig så jag ligger idag uppe på deras sociala medier.. Imorse fick jag även mejl från ett stort nätvaruhus som kommer använda min bild även de eftersom de är återförsäljare av LCC. Känns superkul! :-)

Inom en snar framtid kommer även min viktresa uppmärksammas hos olika medier.. Mer info kommer längre fram ;-)

Nu ska jag slänga mig i poolen! 
Ha en fortsatt skön dag!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar