måndag 31 augusti 2015

Dag 204 - Mäktig känsla på vågen!

Äntligen ville sjuan framträda! Jag är såå lycklig! Jag minns inte det exakta ögonblicket som jag senast vägde under 80 kg men det måste vara minst sex-sju år sedan, alltså långt innan jag ens träffade Marcus. Känns jäkligt mäktigt att jag är mindre än på många, många år och det är enbart MIN förtjänst. Galet va? :-)

I två dagar har jag hållt mig till dieten och det här gav mig verkligen sporre att fortsätta dessa två veckor. Sen hoppas jag inte att jag kommer fortsätta tappa ett halvt kilo om dagen för då måste jag lägga till någonting. Men det tror jag inte att jag kommer göra för nu har jag ju varit helt inaktiv dessa dagar pga förkylningen och därmed stoppat i mig mindre energi än jag kommer göra de dagar jag jobbar/tränar igen. Ska iallafall bli spännande att se var detta slutar om två veckor :-) Är inte ni också nyfikna? 

Total viktnedgång från 9 februari är nu alltså 28,1 kg. Woho! :-)

Vill inte vara negativ i det här inlägget men fy vilken natt jag har haft! Jag fick be Mackan sova i vårt andra sovrum för jag ville inte störa honom med mina hostningar/snarkningar/snytningar. Har varit hemskt! Men idag ska jag ligga under täcket och bara trycka c-vitamin - imorgon ska jag vara frisk! :-)

Ha en bra vecka!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar