måndag 10 augusti 2015

Dag 183 - Ett halvår med Viktklubb!

Idag är det exakt 26 veckor sedan jag började min resa.. Jag började på 108 kg och idag stannade vågen på 80,6 kg! Woho! :-)
Nu är det bara 2,6 kg kvar till målvikt, men det kommer få dröja några veckor pga stundande Turkiet-resa och semester. Men jag vet att snart är jag där! Coolt.



idag då som sagt så firar jag och min superhjälteresa ett halvår tillsammans. Tänk att just den där dagen för exakt 26 veckor sedan var början på resten av mitt liv. Det gör mig ofantligt lycklig att ha kommit såhär långt. Både fysiskt och psykiskt.
Återigen ett stort tack för alla fantastiska kommentarer och ert stora stöd! 

Det som gör mig extra gråtmild är att kanske just halvårsdagens möte kan bli början på resten av mitt liv. Tänk om!

Det viktigaste när man ska göra en livsförändring är att man måste bestämma sig och stick to the plan!
Lycka till!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar