fredag 7 augusti 2015

Dag 180 - Framtiden..

Japp, som sagt så känns det som att det är en hel del som händer runtomkring mig nu.. 
Den här resan som jag gjort det senaste halvåret börjar få fart "på riktigt". Till en början har det till stor del förstås handlat om min viktnedgång, men min stora anledning att jag drog igång det här var för att jag behövde förändra hela mitt liv och välbefinnande. Jag hade hamnat i ett svart hål som aldrig tycktes bli ljusare och bestämde mig för att bli lycklig. Jag ska skriva mer om det på dag 200 när jag öppnar min officiella blogg. Återkommer längre fram om mer information :-)

Det jag ville skriva om idag är att det känns som att jag kanske faktiskt börjar komma någon vart med mitt sikte på välbefinnande.. Det handlar egentligen bara om en liten grej, men om det går vägen så kanske jag kan komma ett steg vidare? 
Lova att ni håller tummarna för mig? Utan ER hade jag inte ens nåt dit jag är idag.


Nu låter det här som något slags avslutningstal, men det är det absolut inte! Snarare början... ;-)

Kram Seemlan

PS. Vad gillar ni min "cowfie" då? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar