torsdag 20 augusti 2015

Dag 193 - Borta bra men..

..definitivt hemma bäst!
Jag är en riktig hemma-människa, jag älskar mitt hem! Jag älskar min stad och mitt land, men framförallt mitt älskade hem. Haha, varför åker jag ens bort? 
Gillar förstås att komma bort också, men mest för att det är så skönt sen när man kommer hem igen ;-)

Idag iallafall har jag gjort de saker jag längtat mest efter under semestern.
- Började dagen med en långpromenad med hunden (som jag har saknat ihjäl)
- Lunch: spaghetti och köttfärssås! 
- Häng med bästa vännerna och kvällsdopp

Har även tvättat och plockat med all packning så nu är allt i sin ordning igen, skönt :-)
Invägning från veckan kör jag imorgon bitti. Räknar dock med en uppgång förstås pga flera orsaker: mens på ingång (dessutom uppskjuten mha tabletter så kroppen är helt i obalans), vätskefylld även pga värmen, all inclusive en vecka med massa god mat, heta dagar vid poolen = lite dåligt med högintensiv träning, har ej gjort nummer två på ett par dagar.. Så ja, om jag väger under 81 kg så kommer det vara en bragd, under 82 kg kommer jag tycka är ok. Men inte över. Väger jag mindre kommer jag bli förvånad och glad :-)

Hörs imorgon!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar