lördag 8 augusti 2015

Dag 181 - På måndag får vi veta..

Jag är så spänd!
Naturligtvis på det jag skrev om igår men också på vad vågen kommer säga på måndag! 
Vi har varit i Sälen en hel vecka och jag ska inte ljuga.. Jag har ätit och njutit en hel del! Både god mat (O'learys..), godis, fika och chips. Blir inte alls på samma sätt med kosten när man är iväg såhär! Och jag hade bestämt även sen innan att jag skulle få unna mig, så skuldkänslor har jag absolut inte. Jag har förhoppningsvis kompenserat tillräckligt med promenader, lite jogging och tuff fjällvandring så jag hoppas verkligen att jag är på den säkra sidan!

Jag kommer utgå från 81 kg så allt under är ett bra minus, allt över är dock plus. Ska jag vara ärligt så har jag ingen aning om jag väger 79 eller 83 kg! Skrämmande!
Inser samtidigt hur viktigt det är för mig att sluta väga mig varje dag. Jag är verkligen beroende. 
På onsdag sticker vi iväg igen som tur är, så då får vågen vile ytterligare en vecka. Den veckan blir ännu tuffare med en Turkiet-resa där vi har all inclusive. Vi har faktiskt aldrig haft det förut men vi kände att vi ville ha en resa där vi slapp tänka på något alls. Ska bli superskönt med också livsfarligt. Som tur är har hotellet ett eget gym som jag tänker utnyttja dagligen. Eller iallafall fyra dagar sammanlagt. 

På tal om träning måste jag bara tillägga att jag är otroligt nöjd över min bedrift att jag hållt igång så bra den här veckan. Har varit ute själv på de flesta turer och känner mig stolt att jag tog tillvara på ela den här veckan och passade på att se landskapet. 
Sälen är otroligt vackert! 
På bilderna ser ni ett litet ihopklipp från mina vandringar/löptur/promenader. 





Ta hand om er!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar