fredag 21 augusti 2015

Dag 194 - Nyförälskad!

Wow! Idag var jag på det där mötet som jag har skrivit om och efter vi hade pratats vid lite så hakade jag på två stycken träningspass (befann mig på ett gym). De använder sig av konceptet "FortGjort", är det någon här som har hört talats om det? Det innebär iallafall att alla träningspass är 25 minuter så att alla ska ha tid att träna. Vanligast är då att man kombinerar två stycken pass, ett pulspass och ett annat pass. Så jag körde idag ett pulspass (man får välja spinningcykel eller crosstrainer, jag stod på crossen) samt ett mage-/ryggpass.
Med tanke på tidigare nämnda panikångest så har jag i flera dagar varit nervös för om det verkligen är något för mig med pass, men jäklar! Den känslan alltså!! Jag kom på mig själv med att stå och le under de tuffaste övningarna och så fick jag tanken "jaha, här står jag med rinnande svett och ler på ett träningspass - vad fan hände!?" Haha

Det var verkligen otroligt kul och konceptet passade mig perfekt! 
Sen får vi se vad som händer i framtiden, men jag vet iallafall att jag kommer fortsätta träna där. Trivdes väldigt bra! 

Matmässigt har dagen varit som vanligt under semestern, bra mat och lite glass och mys. Till kvällsmat dock slog vi på stort och grillade lammracks. Det var första gången jag grillade det och de blev supergoda! Gned in med vitlök, rosmarin, salt och peppar och grillade dem på hög värme. Yum! :-)

Hoppas ni också haft en bra fredag! 
Kram Seemlan

PS, jag är även nyförälskad i mina fina träningskläder på bilden! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar