tisdag 1 september 2015

Dag 205 - Före-&efterbild framifrån

Sedan dag 100 har jag då och då postat före-&efrerbilder på min kropp och mitt ansikte. Men framifrån har jag själv inte riktigt sett stora skillnader så de bilderna har blivit bevarade i mitt arkiv. 

Imorse dock var det dags igen att ta bilder. Vågen stod på 79,6 kg (- 28,4 kg) och jag ville bevara den härliga känslan som infunnit sig de senaste dagarna på vågen. När jag sedan jämförde bilderna med gamla bilder insåg jag att nu börjar det faktiskt hända grejer med de svåraste ställena. De senaste dagarna har jag tex tänkt på att mina knän ser helt annorlunda ut! Det är så himla coolt när man ser de här små detaljerna, man känne sig liksom som en "smal kvinna" och den känslan är obeskrivlig. 
Också magen börjar se normal ut, trots gamla bristningar och att den inte förän nu börjar dra ihop sig så börjar jag ändå känna mig relativt bekväm med den. Längtar till nästa sommar då den förhoppningsvis dragit ihop sig mer och är mer tränad. 

Men såhär ser jag iallafall ut då och nu:

Ha det så bra!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar