söndag 20 september 2015

Dag 224 - Artikel i Aftonbladet

Vilken morgon! Jag vaknade supertidigt imorse (vid fyra-snåret) och hade en massa notifikationer från Instagram. Jag letade igenom halva insta funderandes över vad det kunde bero på att jag plötsligt hade så många nya följare. Men så kom jag på! Artikeln i Aftonbladet kanske hade kommit upp på deras sida. Och det stämde.
idag har återigen varit en överväldigande dag och ibland får jag nästan skuldkänslor. Det känns typ som att jag har lurat massa folk att följa mig och inspireras av mig. I mina ögon har jag fortfarande inte gjort något speciellt så att få den här uppmärksamheten känns ibland ganska overkligt.
Men tack snälla ni för att ni pushar mig och inspirerar mig!
För precis så som artikeln är det ju ni där ute som är min största inspiration!
TACK!



Hej hej till alla mina nya, fina följare! :-)


Ha en fortsatt bra söndag! 
Kram Seemlan

1 kommentar:

  1. Du har ju utfört stordåd med dig själv! Och det är just det som är inspirerande! <3 /en av dina följare på insta :P

    SvaraRadera