lördag 19 september 2015

Dag 220 - En fantastisk dag!

Som ni har kunnat läst i dagens tidigare inlägg så började dagen på bästa sätt med mysfrukost följt av träning. Nu på eftermiddagen har jag slappat tillsammans med min underbara granne och vän - Annica. Jag är så lycklig att vi råkade flytta till samma område för både jag och Mackan har funnit oss en varsin vän för livet (hennes man Calle).

Idag har vi haft riktigt sånt där gött häng med kaffe, mys, skogstur och skratt. Häromdagen kunde ni läsa om att jag bytt ut sommargarderoben mot höstgarderoben och det jag kanske inte nämnde var att höstkläderna fått legat framme sen dess för att luftas lite innan jag hänger in dem. Men idag skulle de hängas och hur tråkigt är inte det??
Det blev iallafall MYCKET roligare när jag fick sällskap i sovrummet av sköna gänget i sängen :-)




Sedan gav vi oss ut på en skogstur med minsta tjejen (vår guddotter) och hon ville ge mig både kottar och stenar, så go är hon! Hundarna busade och vi rensade både kropp och själ med frisk luft.
Junie upptäckte även för första gången i livet hur kul det kan vara med vattenpölar, magiskt ögonblick! Är så glad att jag får dela sådana här stunder med våra fina vänner :-)



Sådana här dagar vill jag sätta upp väggdekorationer med texter som "fyll inte livet med dagar utan dagarna med liv".. typ.. ;-)
Kram Seemlan

1 kommentar:

  1. Ser ut som ni hade en trevlig dag =)
    Kunde inte undvika at se vilken snygg tapet ni har i sovrummet! Gillar den skarpt.

    SvaraRadera