lördag 12 september 2015

Dag 216 - Lördagsdejt med en vän

Åh vilken mysig kväll jag har haft. Tog med mig Sune och åkte till en tjejkompis som har två små barn. Den äldste killen är 1,5 år och fullkomligt ääälskar hundar. Haha, gissa om både han och Sune var nöjda (Sune älskar ju barn).
Det kändes som att jag och min kompis hade huuur mycket som helst att prata om! Munnarna gick i ett och hon får mig att må så bra. 
Återkommande samtalsämne nu för tiden blir ju en del kost och träning. Det är så kul för hon har bland annat antagit min sockerfria utmaning på instagram (#seemlansutmaning) och även ändrat din kost så hon har nästan fått bort all mamma-mage trots att den minsta bara är 4 månader. Galet bra! :-)

Klockan vsr plötsligt halv tio och jag som är lite harig med mörkerkörning och trötthet behövde åka hemåt. Men vi hade lätt kunnat prata om livet i minst fem timmar till. Älskade vän ❤️ 

Hoppas ni också haft en mysig lördag :-)
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar