onsdag 2 september 2015

Dag 206 - En grym dag!


Har ni någon satt er ner i soffan efter en lång dag och fått tanken "fan, idag var det en riktigt bra dag!"
Utan att det egentligen har hänt något speciellt så har det sammanfattningsvis varit en grym dag för mig idag. Jag vaknade ganska frisk, gick till ett jobb jag tycker om, har ätt bra mat och var på ett roligt träningspass. 
Sen har det varit de där grejerna som sticker ut sånna här "vanliga" dagar. 
Till exempel så har säkert minst tio personer kommit fram till mig och berättar hur grym de tycker att jag är. 
Att jag inspirerar.
Jag. Inspirerar.
Men herregud, det är ju min dröm - att få inspirera! 
Och så lever jag plötsligt i min dröm, när hände det här egentligen?
Det gör mig så lycklig.

Och sen som sagt träningspasset var awesome, jag har verkligen fastnat för Kettlebells! Superkul! :-)
Nu sitter jag här efter en skön dusch och har ätit finn crisp med keso och skinka, ljusen är tända och min älskling sitter bredvid. Idol är på tvn och bara det är ju mysfaktor på hög nivå.
Sune ligger och stirrar på mig, ibland undrar jag vad han tänker?
Jag tar en bild i detta nu så kanske ni kan lista ut vad han tänker? :-)

Mammis älskade prinsi 😘

Hoppas ni också har en mysig kväll kömpiser!
Kram Seemlan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar