tisdag 22 september 2015

Dag 226 - Tjejkväll med härlig sallad

Gokväll alla fina läsare!
Jag har haft en så himla mysig kväll. Min sambo skulle iväg på hockey så jag passade på att bjuda in två tjejkompisar för lite mat och häng. De köpte med sallad, pasta och skinka. Skinksallad är nog bland det bästa jag vet.
Ikväll fick jag upptäcka en ny smakförstärkare! Hanna hade med sig en Pesto Vinägrett som var helt fantastisk! Ni måste prova!

För övrigt så pratade vi om allt mellan himmel och jord och timmarna flög iväg.
Det här med tjejkvällar är så energigivande och jag måste bli bättre på att ha fler. Passar ju bra nu med hösten och sen med glöggmys dessutom :-)




Sune fick också vara med på tjejmys såklart, tjejtjusare som han ju är ;-)

Kram Seemlan

3 kommentarer:

  1. Åh så inspirerad jag blivit av dig. Nu jäklar. Du visar verkligen att "det går". Kommer följa dig vidare och bli peppad för att göra en likadan resa. Har i stort sett exakt samma mått och vikt. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag är med på det tåget också o vill bara ge dig lite råd Kristina.. Börja inte för hårt, utan små små steg, börja med att ändra något, maten eller rörelsen o låt det andra komma. Jag började denna resan för snart ett år sen o nu sitter dom nya vanorna som en smäck. Nu efter jag har haft en helg som har gått lite lätt överstyr med godis så längtar jag efter måndagen o rutinerna igen. Insikten att man kan äta allt men inte jämt o letandet efter mat som är bra o nyttig o god är en rolig uppgift. Så våga hoppa på tåget o LYCKA TILL.

    SvaraRadera