måndag 28 september 2015

Dag 232 - Kan inte sluta tänka på att jag är gravid


Idag har jag jobbat i i frysen och har haft lite känningar då och då, typ som mensvärk ena stunden och nästa stund ungefär som håll. Jag har kissat flera gånger och på lunchen var jag glad att jag hann äta före kl 12 för när alla andra värmde sina matlådor kände jag varenda lukt jättestarkt!
Att jobba har varit en märklig känsla. Har tänkt konstant på att jag har en liten bebis i magen och i slutet på dagen tyckte jag att jag hade varit så duktig som höll det hemligt hela dagen så då var jag nära att bara ställa mig och skrika på lagret att jag är gravid! Haha
Men jag klarade det, har inte sagt något till någon (förstås). Det vore ju så tråkigt om man berättade för någon och så skulle det hända något.
Men det kommer det inte göra.
Den här lilla bebisen är menad för oss. Precis just nu ❤️

Jag är så lycklig!
Mackan var inne och handlade och jag såg att han såg på mig annorlunda idag. Han såg liksom glad, stolt och kär ut i ögonen. Mysig känsla ☺️

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar