lördag 5 september 2015

Dag 209 - Positiv energi!

Gud vad jag känner mig pigg och glad idag! Började dagen med en skål gröt och ett ägg för att sedan smita iväg till gymmet för dubbelpass. Ett core-pass och skivstångspass stod på schemat. Idag körde jag musten ur mig själv och armarna skakade under skivstångspasset. Det var svårt att skaka av sig mjölksyran men det gick! 
I efterhand känner jag nästan alltid att jag hade kunnat gett lite mer, imorse hade jag bestämt mig för att jag inte skulle kunna känna så idag, och det gör jag inte :-)
Skönt!



Mackans dotter Alicia är här i helgen och inatt sov kusin Matilda över. Jag skojade med dem när jag kom hem och visade mina "stora" muskler, haha. Men de blev verkligen impade! 
"Wow!! Jag ser verkligen dina muskler! Vad stora!" Haha
De började fråga om jag orkade bära Marcus eller en häst. Snart kanske jag till och med kan bära ett hus trodde de! 
Jag skrattade och sa att jag kan bära dem om de vill. "Jaaaa!!" 
Herregud, vilken positiv energikick de gav mig! Om de bara visste vad sånt där gör för självförtroendet :-)


Vad kan du göra för att få in liten positiv energi i ditt liv?
Kram Seemlan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar