söndag 13 september 2015

Dag 217 - Ut med det gamla och in med det gamla

Oftast när man rensar exempelvis garderoben så brukar man rensa bort det gamla och in med nytt. Men eftersom jag har X antal säckar med kläder sedan innan min viktuppgång för fem år sedan så har jag ju nu massa gammalt som jag ÄNTLIGEN kan ha igen!

Mina kläder har faktiskt varit en av mina största motivationer till att gå ner i vikt, jag älskar varenda plagg och jag har saknat dem sååå mycket!
I början på sommaren kunde jag plocka fram en del av mitt gamla, men sparade typ två säckar nu till hösten eftersom det fortfarande då var för litet.

Så nu ikväll har jag fått inspiration från dagens provrumsstund och rotade fram allt. Döm om min förvåning när jeans efter jeans smyger uppför höften och går att knäppa!
I love my ass!!
Så nu har jag en stooor hög med "ny-gamla" kläder som ligger i sovrummet för att luftas lite innan de ska försöka hitta plats i garderoberna.

Känner mig så otroligt lycklig!!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar