måndag 2 mars 2015

Dag 22 - Tre veckor och nästan 6 kg lättare..

Hej allihop! 
Återigen har jag äran att få säga att jag blev glad när jag ställde mig på vågen imorse 
Jag vägde 102,2 kg (- 1,6 kg denna vecka) och ändå har jag fortfarande inte börjat träna, utan alla 5,8 kg från start har jag tappat enbart med hjälp av kosten :-)

Startade även om programmet fr.o.m. idag och ska nu äta 1773 kcal istället för 1831. Känns väldigt lätt eftersom jag legat typ runt 1700 tidigare också. Jag äter aldrig upp mina promenadkcal heller så själva balansen brukar landa på typ 12-1500, så jag har ju lite att röra mig med :-)

Nej, nu ska jag ta mig en apelsin och mysa framför tvn.
Hoppas alla ni andra också kunde stå stolta på vågen imorse.

Dagens fråga: vad hade du kunnat gjort annorlunda förra veckan som du ska tänka på den här veckan?
Själv ska jag bli ännu bättre på att sluts äta om jag är mätt trots att jag fortfarande har kalorier kvar att ta av.

Trevlig kväll!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar