måndag 23 mars 2015

Dag 43 - Alltså WHAT!?

Godmorgon! 
Hoppas ni har haft en skön natt så ni är laddade för en ny vecka! Min natt har varit den värsta på länge. Fy, vad gör egentligen socker och fett med kroppen? 
Jag har sovit jättedåligt inatt! Både drömt mardrömmar och vaknat flera gånger..
Jaja, nu är det morgon och ett par timmar kvar innan jag ska till jobbet.

Nu till de väsentliga den här morgonen.. 
Som jag skrev om igår så har jag haft en unnarhelg där jag tex igår åt både pizza och godis. Detta har ju då varit planerat sen länge och därför helt ok, jag hade även då bestämt mig för att skjuta upp min invägningsdag till onsdag den här veckan för att få ett rättvisare resultat. Dessutom fick jag mens igår vilket också brukar ge mig minst ett par hekton extra! 
Men ändå kunde jag inte hålla mig ifrån vågen idag eftersom jag ville se hur mycket skada kroppen hade tagit..
Förra måndagen vägde jag in mig på 100,8 kg och på onsdagen spräckte jag gränser och nådde ner på 99,7 kg under en fuskinvägning. Sen har jag pendlat mellan 100,1 och 100,6 resten av veckan. Räknade därför med att kanske väga typ 101 kg idag.

Och så ställde jag mig på vågen nyss... 99,7 kg!! Yes! 
Så idag kan jag officiellt skriva in på Viktklubbssidan att min vikt är under 100 kg. Det gör mig otroligt stolt och glad :-)

Så, nu blire lite kvarg och sen ut i regnet och fortsätta bränna bort fler kilon.
Jag älskar viktklubb! Det har gett mig livet tillbaka. 
I lördags på festen var första gången jag kände mig fin på riktigt på över fyra år! 
Jag hade till och med en klänning utan ärmar och ingen tröja över :-)

Ha en bra vecka allihop och kör hårt! Tillsammans är vi starka.
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar