torsdag 5 mars 2015

Dag 25 - En tillfällig lösning..

Jag skrev ju häromdagen om min alldeles för stora förlovningsring (märkligt att fingrarna kan minska så på bara två veckor, men jag väljer ju naturligtvis att se det positivt eftersom det innebär att jag tappar vikt! :-) )
Iallafall, det finns många alternativ när ringen är för stor, men för mig känns det inte läge för att ta in ringen eftersom jag ändå ska tappa typ ytterligare 20 kg så känns det bara onödigt. Att istället då ha ringen i ett halsband känns inte heller aktuellt när man är nyförlovad och vill visa hela världen ❤️
Så.. Då tänkte jag att jag vet ju att många "låser" en för stor förlovningsring med en mindre vigselring, så det kommer jag förstås att göra när den stora dagen kommer. Men tills dess använder jag mig av den här tunna, tunna silverringen som får assistera som "låsring" så länge :-) 
Känner mig faktiskt jättenöjd med lösningen samtidigt som jag skattar mig lycklig över att det inte är lång tid till den riktiga vigselringen får sitta där istället.. 
Förlovningsringen är för övrigt en ren dröm! 18 k vitt guld med äkta diamanter, konstigt att man inte vill tappa den va? ;-)

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar