lördag 14 mars 2015

Dag 34 - Solen i ögat och blicken frammåt

Det är så uttjatat med det går inte att förminska känslan av det här vädret alltså! Livet känns genast mycket lättare och trots en riktigt tuff jobbvecka (därav min frånvaro här) så har jag promenerat ungefär 2,5 mil den här veckan. Känns så himla skönt! 
Idag tänkte jag prova ett nytt skogsspår med vovven och det slutade med att vi hade gått 7,5 km när vi väl kom hem igen. Verkligen härligt! 
Mitt personliga mål nu innan jag börjar träna på gym (i början på april öppnar ett nytt gym där jag bor så det har blivit min målsättning att börja då) är att gå minst två mil i veckan. Vissa jobbveckor är förstås lugnare så då kommer milen bli fler. 
Jag känner sån otroligt skillnad i kroppen redan nu, längtar efter att bli normalviktig och inte flåsa så förbannat i alla uppförsbackar bara :-)

Häromdagen låg jag och kollade på gamla bilder från typ 2008-2009 och jag blev för första gången på länge inte ledsen utan bara inspirerad! Jag var så himla fin och jag har insett att jag kan ju faktiskt se ut så igen bara jag verkligen vill. Bara JAG kan fixa det här och det tänker jag bannemej göra! Tänk vilken bonus den dagen jag kan plocka fram alla säckar med mina fina kläder som legat och vilat i flera år. Tänk den dagen jag står där och bara "se på fan, jag gjorde det!". Åh, nu längtar jag!

Blir så himla inspirerad av er alla andra som tränar och går ner i vikt och jag tänker inte vara sämre än någon annan så det är väl bara att köra på då ;-)
 
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar