fredag 6 mars 2015

Dag 25 - Del två..

Ja, oj vad bloggande det blir idag ;-)
Men jag känner att jag får så mycket motivation bara av att skriva av mig härinne så jag får ta varje tillfälle som ges..

Jag var ute på en skogstur idag. Jag bor nämligen helt perfekt bredvid en av Sveriges tuffaste skogslingor, det skulle vara överraskande om det fanns någon med liknande berg & dalbanor.. Så det är faktiskt en merit bara att orka hålla ett högt promenadtempo dessa 2,5 km (speciellt i den s.k. Helvetesbacken under första kilometern). Så döm om min förvåning när jag mitt under slingan får för mig att börja jogga! 
Men sagt och gjort, andningen kändes bra, knäna kändes bra så jag joggade nog iallafall en halv kilometer. Hade troligtvis kunnat jogga lite till om det inte vore för all den is som fortfarande låg kvar i spåret samt rädslan för att få bakslag imorgon :-/
Men jag är mäkta nöjd över dagens prestation iallafall, nästa gång kanske jag vågar mer :-)

Herregud.. Jag som inte ens gillade att jogga innan jag blev tjock..

Ha en trevlig helg folkens!
Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar