onsdag 25 mars 2015

Dag 45 - Woho! En storlek mindre!

Som jag har skrivit om i min inledning så gick jag från att vara relativt normalviktig till fet på ca ett halvår för några år sen. På vårt jobb har vi herrstorlekar på arbetsbyxorna och eftersom jag är rätt lång och liksom "stort byggd" även när jag var normalviktig så hade jag strl 52 (herrstorlek) på byxorna först. 
Min viktuppgång började i samband med att jag träffade kärleken och efter bara tre månader hade jag strl 54 och efter ytterligare tre månader strl 56. Dessa strl 56 har jag nu levt med i över fyra år och de har knappt gått att knäppa i vissa perioder ens, och några gånger har jag provat dra på mig strl 54 bara för att se hur illa det verkligen är. Senast i februari fick jag inte ens upp strl 54 över nedre delen av låren, knappt ens över knäna. 
Det är rätt hårt material så man kan liksom inte "knö sig i", utan passar de inte så passar de inte helt enkelt.

Och så idag då.. Har jobbat hela dagen och idag har jag verkligen känt hur stort strl 56 har börjar sitta så nu på kvällen tog jag modet och provade strl 54.. Jaaaa!!!! De passar!!!
Det är helt sjukt! För sex veckor sen kändes det såååå långt bort!
Men nu står jag här och ler framför spegeln i ett par byxor som jag inte har kunnat ha på över fyra år!



Åh, vad jag är lycklig :-)
Tack för allt stöd!

Kram Seemlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar